Visual Basic 2010 Express indir

Visual basic 2010 express indir

Merhaba dostlarım bugünkü makalemde sizlere visual basic 2010 express , visual basic 2010 express indir , visual basic 2010 express full indir gibi başlıklar adı altında sorulan sorulara cevap niteliğinde paylaşacağım bu program bir çoğunuzun işine yarayacaktır 

Windows10 işletim sistemini desteklememektedir.




her iki işletim sistemi için uygundur 
x32 - Bit İşletim Sistemi
x64 - Bit İşletim Sistemi


Donanım Gereksinimi ;
1,6GHZ Ve Üstü İşlemci
1024MB + Üstü Ram
3GB + Üstü Disk Sürücü Alanı


Windows 7 kullananlar için kurulum:
Günümüzde kaldı mı bilmem ama olması durumunda aşağıdaki adımları takip ederek kurulum işlemlerini gerçekleştirin.
1.Adım
Şimdi arkadaşlar İSO dosyasını açabilmemiz için bize yardımcı bir program gerekmektedir yardımcı programı kurmak için tıklayın yardımcı programın kurulumunu gerçekleştirdikten sonra İSO dosyamızı çalıştırabiliriz.



1.Aşama
Yüklemek istediğiniz bölümü buradan seçebilirsiniz
1-Visual Basic C#
2-Visual Basic 2010 Express
3-Visual Basic C++
4-Visual Basic Web Developer 2010 Express






















3.Adım
Seçtiğiniz bölüm hangisi ise onunla ilgili dosyalar inecektir indikten sonra program kurulumu gerçekleşecektir




Ekran Görüntüleri;

























Direkt İndir



Yorumlar

  1. işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. DAYI BÖYLE SİTE NASIL YAPTIN BLOG DAN ŞAŞIRDIM HELAL

    YanıtlaSil
  3. Biraz Ugraştırdı Ama Yapılmayacak Birşey Değil Daha İyileri Var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.