Metin2 Navicat 12345 şifre kodu

Navicat 12345 Şifre Kodu Alma


Merhaba dostlarım bugün sizlere navicat 12345 , navicat 12345 şifre kodu , navicat 12345 şifre kodu alma hakkında çok basit adımlarla şifremizi oluşturup kodumuzu alacağız dilerseniz sırası ile işlemlere geçelim adımları baştan sona takip etmeniz durumunda sonuca ulaşacaksınızdır haydi başlayalım !


  • 1.Adım 
  • Aşağıdaki siteye giriş yapın.
  • Site Linki:Tıkla



Daha sonra karşınıza yukarıdaki gibi bir ekran gelecektir gelen ekranda almak istediğiniz MYSQL şifresini yazıp Generate Password kısımına tıklayın ardından oluşan ekrandaki kodu kopyalayın.

12345 şifre kodu *00A51F3F48415C7D4E8908980D443C29C69B60C9


  • 2.Adım
  • Navicat -> Account -> En Altta + işareti var ona tıklayın ve ID yazan kısmına herhangi bir sayı girin. 
  • Daha sonra LOGİN yani oyundaki kullanıcı adını girin ardından aldığınız MYSQL şifresini girin  ✓ butonuna basın be PUTTY programına gelip REBOOT atın.
  • Tüm işlemler sırası ile bu şekildeydi arkadaşlar artık hesabımızı oluşturduk ve kullanıma hazır hale getirdik.

Ayrıca ilginizi çekebilir:NPC'ye MAP kordinatı ekleme

Yorumlar

  1. Bana özelden mesaj atarmısınız?

    YanıtlaSil
  2. abi yapamadım Allah için yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde takıldın kardeşim yardımcı olayım.

      Sil
  3. Blogunuza göz attım işe yarar içerikler mevcut teşekkürler iyi çalışmalar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.