Metin2 Navicat Petin Süresini Ayarlama


Merhaba dostlarım bugünkü makalemde sizlere metin2 navicat petin süresini ayarlama , metin2 navicat petin süresini uzatma hakkında bilgi vereceğim daha önceden paylaşmış olduğum makalemi gerekli düzenlemeler doğrultusunda tekrar paylaşmak istedim dilerseniz sırası ile adımlara geçelim.


1.Adım
NAVİCAT -> Player ->item_proto

2.Adım
CTRL +F

3.Adım
Petin ismini aratmak olacak arkadaşlar istediğiniz pete uygulayabilirsiniz
Süresi olan herhangi bir iteme de uygulanabilir.

4.Adım
TAB tuşuna basarak sağa doğru kaydırın

5.Adım (SON)
limitvalue0 olan kısım petin günü arkadaşlar bu kısımda 
604800 gibi rakamlar olur.

Bu yazdığım rakam 7 gün oluyor

limitvalue0 kısmına 7 yazarsak petin günü 7 olmaz çünkü oyunda
petin günü saniye(SN) cinsinden işliyor.

Yapmamız gereken Google dan günleri SN çevirmek ben size direkt olarak çevirdiğim değerleri paylaşacağım.

604800sn (7GÜN)
2592000sn (30GÜN)
10368000sn (120Gün)

Bu değerleri limitvalue0 kısmına yazıp
en altta tik işareti var ona tıklayın ve oyununuza REBOOT atın.
REBOOT işleminden sonra girdiğiniz değerlerin çalıştığını göreceksinizdir.

Videolu Anlatım: Tıkla İzle
Ayrıca ilginizi çekebilir:Metin2 Wallhack Kodlama

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.