Blogger Sitemap Ekleme

blogger sitemap ekleme + ping 

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere blogger sitemap ekleme hakkında sorulan
sorulara hep birlikte cevap arayacağız dilerseniz sırası ile işlemlere geçelim


1.Adım
blogger sitemap ekleme

2.Adım
  • Karşımıza böyle bir ekran gelecek ben hep URL ön eki olan kısmı kullandım diğer kısmı kullanmadığım için bir şey ifade etmem yanlış olur o yüzden siz 2. kısmı kullanın


3.Adım

  • menü kısmından->site haritaları->yeni bir site haritası ekle-> ardından bu boş olan yere  sitemap.xml yazarak gönder butonuna tıklıyoruz  ardından sitemap.xml gönderme işlemimiz başarıyla gerçekleşiyor 

4.Adım BONUS
  • Evet sitemizi Google search console tool'a kayıt ettirdik ardından site haritası ekledik  ve son olarak sizlere şunu belirtmem gerekiyor özgün makale yazarsanız sitenizin indexlenmesi o kadar hızlı olur  bu da seo ya giriyor sizlere tavsiyem biraz seo araştırması yapmalısınız son olarak her makale girdiğinizde hızlı indexlenmesini istiyorsanız google ping gönderin ve böylelikle daha kolay index aldığınızı göreceksiniz

http://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml

yukarıda görmüş olduğunuz linki kopyalayın ardından kırmızı işaretli yere kendi sitemap linkinizi ekleyin böylece google sitemap ping isteğinde bulunmuş olduk ve makalemizin indexlenmesi artık fazla zaman almayacak umarım yararlı bir bilgi olmuştur

 Diğer makalelere de göz atın:blogger rss ekleme
Ayrıca bu da dikkatinizi çekebilir:blogger eklentileri

Tag: blogger , blogger sitemap ekleme , blogger sitemap ping

Yorumlar