Metin2 Hile Kodlama 2024

merhaba dostlarım sizlere metin2 hile kodlama wallhack offset ve pointer bulma hakkında bir kaç basit işlem göstereceğim videolu anlatımda wallhack kodlarını bulduk ve denedik sorunsuz bir şekilde çalıştı dilerseniz işlemlere geçmeden önce sizlere vermiş olduğum kaynak dosyasını indirin ardından sırası ile adımlara geçelim

indirilecek kaynak dosya*

Google Drive:Tıkla İndir
Dosya.Tc:Tıkla İndir
Mediafire:Tıkla İndir


1.Adım
  1. Visual Studio programını çalıştırın ardından yeni form oluşturun
  2. Size vermiş olduğum rar dosyasının içindeki WritePointerInteger dosyasını programa entegre edin  
Örnek resim;


 

2.Adım Tasarıma
  1. 1 Adet [Button]
  2. 1 Adet [Timer]

3.Adım 
Buttona eklenecek kod 
Timer1.Start()

Timer'e eklenecek kod 
WritePointerInteger("clientbin.Text", &H, "0", &H, &H)




4.Adım
 Not1:clientbin.txt Yazan Kısma oyunun clientbin adını yazın 
örnek:WritePointerInteger("oyun.bin", &H, "0", &H, &H) 


5.Adım
Muhtemelen start verdiğinizde exename WritePointerInteger eror hatası alacaksınız

Çözümü gayet basit öncelikle projemize sağ tıklayıp properties kısmına gelelim ardından açılan ekranda View UAC Settings kısmına tıklayalım
Örnek Resim;

karşınıza aşağıdaki gibi bir resim gelecektir yapmanız gereken şu 



asInvoker yazan yeri requireAdministrator olarak degiştirin

ve ardından projenizi masaüstüne kaydedin ve build edip start verin
 

Videolu Anlatım; Tıkla İzle

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.