html otomatik müzik çalma

 html otomatik müzik çalma

merhaba dostlarım bugünkü makalemde sizlere html otomatik müzik çalma kodunu sizlerle paylaşmak istedim internetin altını üstüne getirdim lakin bir sonuç bulamadım en son deneme yanılma yoluyla bulduğum bu yöntemi siz değerli okurlarımla paylaşmak istedim dilerseniz sırası ile işlemlere geçelim




1.Adım
bize lazım olan tek şey  .mp3 uzantısı verecek site ben bir tane buldum lakin sitenin kapanması durumunda başka bir site gerekmektedir aksi takdir de çalışmayacaktır.

Siteye git siteye giriş yapalım ardından istediğiniz müzik dosyasının ismini aratalım çıkan sonuca tıklayalım ve sizi aşağıdaki gibi bir sayfaya yönlendirecektir.


kırmızı ile çizdiğim yere sağ tık yapıp ses adresini kopyala seçeneğini seçin



  • 2.Adım
Kodu görmek için tıkla

Yukarıdaki kodu html dosyasına kaydedin ardından yukarıda almış olduğumuz .mp3 uzantılı dosyayı müzik yolu.mp3 kısmıyla değiştirin ardından paragraf eklememiz gerekmektedir yani boş sayfada müzik çalmıyor o yüzden paragraf veya bir index dosyasına eklediğimiz zaman sayfanın herhangi bir yerine tıklama anında müzik çalacaktır umarım işinize yaramıştır.

Tag: html müzik çalma , html müzik çalma kodu , html otomatik müzik çalma , html otomatik müzik çalma kodu

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.