Blogger seo link ayarı [2024]

Blogger seo link ayarı

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere google için oldukça önemli olan blogger seo link ayarı birlikte yapacağız bu bizim için kriter bir durum bu ayar sayesinde sitemiz google da daha üst sıralara çıkacak ve site sıralamamızı yükseltecek bir ayar dilerseniz sırası ile işlemlere geçelim

1.Adım
Normal yeni blog yazısı oluşturur gibi yazı açalım ardından sağ panelde
kalıcı bağlantı ayarı var bu kısımda blogger standart olarak kendisi oluşturuyor bunu biz kendimiz el ile türkçe karakter kullanmadan oluşturacağız sizlere daha anlaşılır olması açısından görsel resim ekleyim

Örnek resim(1):
Örnek resim 1 de blogger otomatik olarak sizin yazdığınız başlığa göre bir bağlantı adresi uyguluyor başlık açıklama kısmına türkçe karakter sorunu yok otomatik olarak kendisi düzeltiyor lakin parantez olarak ekliyor 

örnek;
adım ali soyadım kavaklı

blogger bunu;
adim-ali-soyadim-kavakli

şeklinde otomatik olarak yapıyor ama bizim burada parantez işaretleri arama optimizasyonu için çok gereksiz link kirliliği oluşturuyor biz bunu manuel el ile düzenlememiz gerekiyor ki google düzenli url adresini sever 
resim 1 de özel kalıcı bağlantı yazısına tıklayalım ardından makalemizin başlığı ile uyumlu boşluksuz url adresini kendimiz oluşturalım yukarıdaki örnek ile devam edelim

Örnek resim(2):
Ayarımızı yaptıktan sonra bağlantının otomatik olarak yeşil kutu ile işaretlediğim yerde nasıl gözükeceğini görebilirsiniz yani özetle basitleştirmek gerekirse ben bu yayını paylaşırsam url aşağıdaki gibi 
https://destan1453.blogspot.com/2023/08/adimalisoyadimkavakli.html

eğer manuel olarak düzenlememiş olsam aşağıdaki gibi gözükecekti
https://destan1453.blogspot.com/2023/08/adim-ali-soyadim-kavakli.html

google düzenli url adresini sever ve içeriğin özgün olmasına bakar içeriğiniz ne kadar özgünse çalıntı vesaire kopya içerik değilse google üst sıralara çıkmanız daha kolay oluyor

Tag: blogger , blogger seo , blogger seo ayarı



Yorumlar