Metin2 Npc İtem Ekleme

 merhaba dostlarım bugün sizlere basit bir şekilde metin2 npc item ekleme hakkında bilgi vereceğim dilerseniz sırası ile adımlara geçelim.



1.Adım

 npc kodları 

Silah satıcısı npc kodu : 9001

Zırh satıcısı npc kodu : 9002

Satıcı npc kodu : 9003

Olay yardımcısı npc kodu : 9004

2.Adım

npc kodlarımızı öğrendik şimdi hangi npcye eklemek istediğimiz itemin kodunu bulalım 

3.Adım

Navicat - > item_proto - > CTRL + F - > itemin adı - > Vnum İtemin kodu

4.Adım

Ben su perisini silah satıcısına ekleyeceğim su perisi kodu 169 tekrar navicat'a dönüyorum - > shop_item'i açıyorum shop item bizim oyunda npclerin içerisinde bulunan itemlerin kodu 

5.Adım













Shop_vnum kısmı npc isimlerinin kodu 1 Silah satıcısı 2 Balıkçı 3 Satıcı 4 Zırh satıcısı şimdi sizin sunucunuzda bu değişkenlik gösterebilir hangi npc kodunda hangi item var onu ögrenmek için shop_vnum'un yanında item_vnum var yukarıdaki resimde 1 silah satıcısının çağırıldığı kod 29 ise silah satıcısında bulunan itemin kodu böylelikle sizde hangi npcde hangi item ekli ögrenmiş oldunuz 

6.Adım

1 numara benim silah satıcısı npcnin kodu buraya ekleyeceğim bütün itemler gözükecek su perisini ekleyelim 1'in en sonuna geliyorum ve " + " işaretine basıyorum 

Örnek resim;








İtemimizi ekledikten sonra oyuna gelip /reload p çekiyorum

Not:satıcı pencereniz küçük ise eklediğiniz en son item gözükmeyecektir ! bunu önlemek için silah satıcısından 1.sıradaki kodla ekleyeceğiniz itemi değiştirmeniz gerekiyor

/reload p çektikten sonra gözükmeyebilir bunun için Putty login ol cd /usr/game sh.kapat.sh yaz chleri kapat ardından tekrar chleri aç


Oyun içi görsel;



Gördüğünüz gibi su perisi kılıcımız eklenmiş oldu sizde bu sayede istediğiniz itemi eklemiş olacaksınız.

Yorumlar