Musallat.exe Silme [2024]

Musallat.exe silme 

Merhaba dostlarım bugün sizlere internet aleminin baş belası olan musallat.exe virüsünü nasıl silebiliriz onun hakkında güncel bilgiler paylaşacağım aşağıdaki adımlar günceldir adımları sırası ile uyguladıktan sonra musallat.exe virüsünden kurtulabilirsiniz

1.Adım

Dosya.TC:tıkla indir
YEDEK(Google Drive):tıkla indir
size vermiş olduğum RAR dosyasının içindekileri masaüstüne çıkartın ardından Take Ownership - Install.reg dosyasını sağ tıklayıp birleştire tıklayın




2.Adım
C:\Windows konumuna gelip System32'ye sağ tıklayıp Take Ownership'e tıklıyoruz bu yöntem ile daha kesin ve başarılı sonuç elde etmiş olacağız bu işlem system32 dosyalarına tam yetki vermemizi sağlıyor




3.Adım

gördüğünüz gibi artık erişimimiz tam ve işlemlerimize geçebiliriz
CMD komut satırını açın 
 attrib -h -r -s /s /d *.* 
yukarıdaki kodu yapıştırın varsa virüs solucan musallat.exe gibi zararlı yazılımları temizleyecektir.



4.Adım


evet son adıma geldik ve herhangi bir mesaj ekranı vermedi  
bu demek oluyor ki bilgisayarımızda virüs solucan musallat.exe gibi zararlı yazılımlar bulunmamaktadır.


5.Adım SON
Eğer gene silinmemişse COMBOFİX veya format en doğru çözüm olacaktır
bu program aslında zararsız gibi görünse de zarar verebilir genellikle flaş tarzı şeylerden bulaşan bir virüs tarzıdır
  indirme yaparken dikkat edilmesi gerek en önemli nokta ise sponsor linklere tıklamamaktır
eğer sponsor linke tıklayıp dosya kurduysanız böyle durumların başınıza gelmesi normaldir 

Tag: musallat.exe silme , musallat.exe nasıl silinir , musallat.exe temizleme , musallat virüsü silme

Yorumlar