Windows7 Orjinal Yapma

Merhaba bugün sizlere  Windows 7 Orjinal Yapma , win7 orjinal yapma , win7 crack yapma ve etkinleştirme yapacağız  günümüzde korsan Windows İSO dosyaları kalmasa bile zaman zaman rastlamak mümkün dilerseniz sırası ile işlemlere geçelim 
  • Programı açın ve  İNSTALL butonuna basarak lisanslama işlemini gerçekleştirin.
  • STATUS Kısmında LİCANSED yazısını gördükten sonra bilgisayarı yeniden başlatın.
Evet tüm adımlar bu şekilde gayet basit bir kurulumu ve lisanslama işlemi var umarım işinize yaramıştır.

Not: Program Çalışmaktadır



Dosya.Tc:Tıkla İndir
Mega.Nz:Tıkla İndir
MediaFire:Tıkla İndir

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. install butonu donuk şelilde bende ben yükleyemedim

      Sil
    2. remove wat uygulamasını denermisin

      Sil
  2. Sorunu Tam Olarak Anlatırmısınız.

    YanıtlaSil
  3. destan team teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum tekrar teşekkürler pc de sorun morun yok rahatca kullanabiliyorum..

      Sil
    2. Tekrardan Rica Ederim İyi Günler :)

      Sil
  4. olmuyo yarıda kalıyo sabahakadar acık bırakıtm pc yi gene olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim RemoveWAT programına bi göz at derim.

      Sil
  5. install veya unistall a basılmıyor 'modified-unistall other crack' diye hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim RemoveWAT programına bi göz at derim.

      Sil
  6. kolay gelsin ben hiç acamıyorum bana yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar benim makinede aynı hatayı veriyodu yaptım ancak ozelliklerden girince orjinal dıyo fakat ekranda hala hata yazısı duruyo yardım ederseniz sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. install aktif olmuyor. Statüs: Unsupported partition table yazısı var kırmızı renkte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim RemoveWAT programına bi göz at derim.

      Sil
  9. RemoveWAT programını nasıl unistall edebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YouTube'da Videosu Olması Gerek Daha Önce Kullanmadım Fakat Yapanlar Var Sizde Bu Program Çalışmadığı İçin O Programı Önerdim.

      Sil
  10. Eyvallah arkadaş,sağolasın,berhüdar olasın..

    YanıtlaSil
  11. harika program gerçekten teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.