VB.Net Forum İçinde Exe Açma


Merhaba Arkadaşlar Bugünkü Makalemde Sizlere VB.Net Programında OpenFileDialog Kullanarak Exe Uzantısı Açmayı Göstereceğim Arkadaşlar Gayet Basit Ve Stabildir Umarım İşinize Kodlama VB.Net Programına Yeni Başlayan Kardeşlerimiz İçin Yararlı Olacağını Düşünüyorum Geçelim Programlamaya.



1.Adım

-Proje Oluştur

-1 Adet Textbox

-2 Adet Button

Seç Buton Kodları
Dim dosya As String OpenFileDialog1.Title = ("") OpenFileDialog1.FileName = ("") OpenFileDialog1.Filter = ("|*.") OpenFileDialog1.ShowDialog() dosya = OpenFileDialog1.FileName TextBox1.Text = OpenFileDialog1.FileName


Aç Buton Kodları
Dim startInfo As New ProcessStartInfo startInfo.WindowStyle = ProcessWindowStyle.Normal startInfo.FileName = OpenFileDialog1.FileName Process.Start(startInfo)


Gayet Basit Birkaç Kod Arkadaşlar Başta Şunu Belirteyim Videom'da da Belirttim Kodlama Bilmiyorum Fakat Ugraşmak Hoşuma Gidiyor Kodları Ben Yazmadım Videoda Sadece Neyin Ne Olduğunu Açıkladım Umarım İşinize Yarar Saygılarımla DestanTeam

Yorumlar