Metin2 gmlik verme


Merhaba dostlarım bugün sizlere metin2 gmlik verme  soruları adı altında daha önceden paylaşmış olduğum şuan ise düzenlemekte olduğum makaleyi sizlerle tekrar paylaşmak istiyorum adımları sorunsuz ve dikkatli bir şekilde takip etmeniz durumunda sonuca ulaşacaksınızdır.




1.Adım
  1. NAVİCAT programına giriş yapalım ardından ACCOUNT tablosuna tıklayın tekrar ACCOUNT bölümünü seçin. 
Görsel resim;



Şimdi karşınıza böyle bir ekran gelecektir.

 Burada kırmızı ile işaretlediğim yere basıp yeni kullanıcı ekleyeceksiniz

+ işaretine bastığınız zaman ID kısmı NULL olarak gözükecektir o kısma dokunmuyoruz kendisi otomatik ID Veriyor

 LOGİN kısmı bizim giriş yaparken kullanacağımız kullanıcı adı

PASSWORD kısmı bizim MYSQL PASSWORD oluşturarak aldığımız şifre kısmı
şu makaleden göz atabilirsiniz.

MYSQL PASSWORD parolanızı aldıktan sonra PASSWORD kısmına yapıştırın ardından diğer adımlara geçelim.

2.Adım 
  1. Karakter oluştur
  2. Tekrar NAVİCAT programına dön COMMON tablosuna tıkla
  3. Ardından GM LİST
  4. Burasıda yukardaki işlemlerin benzeri 
  5. + Kısmına basıyorum mID boş kalacak mAccount giriş ID yazalım mName GM'ismi Ve En Sağda mAuthority Yazan Kısma Tıklayıp PLAYER Kısmını IMPLEMENTOR yapıyorum 
  6.  Son İşlem Makinemize REBOOT atıp tekrar oyunu açtığımızda GM çarımız oluşmuş olacaktır.
Öncesi;

Sonrası;

 GM LİST kısmında yazan mName ismi ile PLAYER tablosunda yazan name ismi aynı olmak zorunda eğer değiştirirseniz GM hesabınız gidecektir.


Ayrıca ilginizi çekebilir:Navicat Petin Süresini Ayarlama

Yorumlar