VB.net Trackbar Kullanımı

Visual Basic Trackbar Kullanımı

Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Visual Basic Trackbar Kullanımı Hakkında Bilgi Vereceğim Kullanımı Oldukça Basit Ve Pratik Genelde Hile İçin Kullanıyorum Ben Siz Diğer Amaçlar İçinde Kullanabilirsiniz Tamamen Size Kalmış Şimdi Dilerseniz İşlemlere Geçelim

  • Yeni Forum Oluşturalım
  • Formumuza Bir Adet Trackbar Ekleyelim
  • Ardından Proparties Kısmına Gelelim
  • Minimum Kısmı 0 Olarak Stabil Kalcak Arkadaşlar Bize Gerekli Olan Kısım Maximum Kısmı
  • Ben Varsayıyorum Saldırı Hızı Kodlaycağım O Yüzden Maximum Kısmını 2 Yapıyorum
  • Trackbar Eklediğiniz Zaman Standart Olarak Maximum Kısmı 10 Olarak Gelmektedir.
  • 2 Yaptıgım Zaman Trackbarın Değiştini Göreceksiniz.
Örnek Resim;



Şimdi Trackbar'a Çift Tıklıyorum Ve İf Komutları İle Yapmak İstediğim İşlemleri Gerçekleştiriyorum
Şimdi Value Kısmı İle İşlemleri Gerçekleştireceğim Value Kısmı Trackbar'da 0 Olarak Gelmektedir Yani Trackbarı Oynatmadığımız 0. Değer Şöyle İzzah Edersem Daha Anlaşılır Olacaktır

Örnek Resim;


Ben Vurda Trackbar Valuesine 0 Değerini Verdim Trackbarı Hareket Ettirip Tekrar 0 Değerine Getirirsem MsgBox Bilgi Verecektir Hemen Gözlemleyelim
Formumu Çalıştırdım Trackbarı Oynattım 1 Değerine Getirdim


Tekrardan 0 Değerine Eski Haline Döndürüyorum


Gördüğünüz Gibi Eski Haline Döndürdüğümde Bana Bilgi Mesajı Verdi Sizde Trackbar'ı Geliştirerek Hile Kodlamada Vs Kullanabilirsiniz Tamamen İf Else Yapisi İle Çalışmakta Pratik Ve Basit Arkadaşlar Umarım İşinize Yaramıştır Bu Tarz Bilgilendirici İçerikler Gelmesini İsitiyorsanız Yorum Atmayı Unutmayın Saygılarımla






Videolu Anlatım: Tıkla Gör
Tag: vb.net , vb.net trackbar , vb.net trackbar kullanım

Yorumlar

  1. kodlarınızı yazı olarak atabilirseniz çok makbule geçer. bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Örnek resimde mevcut kodlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.