Metin2 Hile Kodlama [TÜM Detaylar]

Merhaba dostlarım bugün sizlere metin2 hile kodlama hakkında ufak bilgilendirici bir video hazırladım video tarihi eski fakat yöntemler aynı

videom da uzun uzun anlattım neyi nasıl yapabileceğiniz hakkında video günceldir halen koruması pasif sunucularda veya kendi local sunucunuz da deneyip kendinizi geliştirebilirsiniz.

Diğer videom da 2008 kullanmıştım bu video da 2013'e geçiş yaptık şimdi önemli bir not düşmem gerekirse arkadaşlar ben 2008 kullanıyordum basit oyunlarda oldukça iyi hem bilgisayar'da fazla yer kaplamıyor en çok o yanı güzel ve sadece vb.net üzerinden işlem yapabiliyorsunuz.

Fakat 2013'de her alanda yapabiliyorsunuz C# Consol uygulamaları vs o yüzden size tavsiyem 2013'ü kurmanız çünkü target source 2008'de çalışmıyor o yüzden size 2013 tavsiye ederim 

  • Visüal studio 2013'ü kurmak istiyorsanız tıklayın
  • Video da kullanılan source kaynak dosyaları tıklayın

Video; Tıkla Gör

Yorumlar