İnstagram kaliteli etkileşim alma ipuçları

 İnstagram kaliteli etkileşim alma ipuçları



Merhaba değerli okuyucularım sizlere bugün instagram kaliteli etkileşim alma ipuçları hakkında birkaç bildiğim ipuçlarını paylaşacağım doğru uygulandığı taktirde güzel kaliteli organik etkileşim almış olacaksınız dilerseniz sırası ile adımlara geçelim

1.Adım [ Çağrıtanerden Takipçi Kas ]
Aslında herşey birinci adımda başlıyor ilk önce yeni açtığınız instagram için biraz takipçi kasmanız gerekiyor ben kişisel hesap için kaliteli etkileşim alma hakkında bilgi vereceğim işletme hesabı için de istiyorsanız yorum kısmında belirtiniz
herkesin çok sıklıkla yaptığı ilk hesap açıldığı zaman direkt olarak çağrıtaner adlı kullanıcıdan takipçi kasıyoruz bu ilk adımlar için oldukça etkilidir çünkü çoğu kişi öyle yaptığından dolayı takipçi kasmanız biraz daha kolay olacak 1.adımı özetleyecek olursak çağrıtanerden takipçi kasma diyelim.

2.Adım [ Sürekli Post Paylaşma Takipçi Hedefi Koy ]
Sürekli olarak post paylaşmayın bu sizin için hiçbir anlam ifade etmeyecektir ki daha yeni açmışsınız hesabınızı ve birsürü kalitesiz post dolu önce kendinize takipçi hedefi koyun örneğin 100 takipçi de paylaşım yapın bu süre zarfında paylaşım yapmayın 100 takipçi kastığınız zaman paylaşım yapın ama paylaştığınız postun saati de çok önemli dünya geneli instagram'a girişler gece saatlerinde yoğun oluyor 20:00 ve üstü saatlerde çoğu kullanıcı aktif olduğundan dolayı sizin işinize gelecektir.

3.Adım [ #Hastag(Heştek) ]
bu adım bizim için en önemli kriter diyebilirim hatta takipçi kasma ve kaliteli etkileşim almak için bel kemiği bir kriterdir heştek bizim için çok önemli ve kullanılması gereken dikkatli bir araçtır ki şöyle özetleyecek olursam mishal sizin araba sayfanız var ve siz araba sayfanızdan hariç heştek giriyorsunuz atıyorum bu ne olsun #elma heşteki olsun bu sizin için bir eksidir size hiçbir getirisi olmayacaktır instagram da heştek seçerken kaç kişi tarafından o heştekin kullanıldığını görebilirsiniz #elma etiketi atıyorum 2.500.000 milyon kişi kullanmış diyelim bu bizim için çokta önemli değil çünkü sizin sayfanız ile kullandığınız etiket alakasız dolayısı ile size bir getirisi olmayacaktır.

4.Adım [ 20:00 ve üstü saatlerde post at ]
Bütün bu adımları sırası ile uyguladınız ve hedeflediğiniz 100 takipçi'ye ulaştınız artık etkileşim alma olanağınız daha yükseldi çünkü hesabı ilk açtığınız zaman etkileşim alma oranınız çok düşüktü 100 takipçi kastığımız için paylaştığımız her gönderi o 100 kişinin anasayfasına düşecektir dolayısı ile takipçilerin ilgisini çekerseniz eğer daha fazla takipçi ve etkileşim alırsınız gönderilerinizi 20:00 ve üstü saatlerde paylaşın 2.adımda belirttiğim kriterler hala geçerlidir.

5.Adım [ Çekiliş ile takipçi kasma ]
Bütün bunlara hiç zamanınız yok ve direkt olarak takipçi kasmaya yönelmek istiyorsanız internette çok fazla çekiliş ile takipçi kasma siteleri mevcut bütcenize uygun olanı seçip direkt olarak takipçi kasabilirsiniz ve şunu unutmayın ne kadar çok takipçi o kadar çok etkileşim demektir.

6.Adım [ Hesabınızın istatistikleri] [SON ADIM]
Son adım bu adımda önemli atıyorum 10k takipçiniz var siz saat 3de gönderi atıyorsunuz bunun ulaşabileceği maximum beğeni gönderinin içeriğine bağlı olarak organikse 2k 3k bot hesapları söylemiyorum zaten onlar varla yok arası birşey :D 
ama 3 de değil de 20:00(8)'de atın 5k 6k fark göreceksiniz şöyle bir algoritma var 3de attığınız gönderiyi 20:00(8)'de giren adamın görme olasılığı yüzde %75 falandır çünkü anasayfa'ya düşme muhabbeti var bu yüzden gönderi saatiniz çok önemli kaliteli post paylaşmak çok önemli.


7.Adım [BONUS] [ Reels Özelliği ]
Bildiğiniz üzere instagram yeni hesaplarında kolayca keşfete düşmesi için reels olayını getirdi ve böylelikle keşfete düşme oranımız bir hayli yükseldi sizde bütün bu adımları yaptıktan sonra kaliteli bir reels videosu paylaşmanız oldukçta etkili olacaktır.



Yorumlar