ETS2 Plaka Değiştirme

 ETS2 PLAKA DEĞİŞTİRME 

Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz ets2 plaka değiştirme , ets plaka değiştirme başlıkları altında sizlere bir makale hazırladım internette çeşitli araştırmalarım sonucu herkes site üzerinden plaka değiştirme işlemini gerçekleştiriyor benim aradığım sonuç bu değildi bende bir kaç deneme sonucunda başarıya ulaştım ve sizlere uğraşmamanız adına bir adet PSD dosyası hazırladım birebir Türkiye araç plakalarıyla aynı içerisinde istediğiniz düzenlemeleri yapıp kaydedin ve videodaki adımları takip edin sorunsuz bir şekilde çalıştığını göreceksiniz.




Videolu Anlatım Linki Tıkla Git

Plaka PSD Tıkla İndir
PSD Görüntüleri

("Websitesine girdiğiniz zaman en altta Download butonuna basıp indirin.")

Not:Eğer mod dosyasını açtığınızda bilinmiyor veya bozuk diyorsa .scs uzantısını paketlemişlerdir.

Tag: ets2 plaka yapma , ets2 plaka değiştirme , plaka psd

İlginizi Çekebilir : ETS2 ARAÇ SKİN YAPMA

Yorumlar