Metin2 Pvp Serverler | Server Tanıtım |

Metin2 Pvp serverler ücretsiz tanıtım


metin2 , metin2 wslik server , metin2 saltanat tipi server , metin2 sts tipi server , metin2 pvp serverler , metin2 pvp serverler tanıtım 

Merhaba değerli metin2'ci dostum sende sunucunun tanıtımını eklemek istiyorsan bana instagram adresimden yazabilirsin ücretsiz bir şekilde tanıtımını yayımlarım buradaki amacımız metin2 camiasına yeni açılacak olan sunuculara yardımcı olmak 


★★★★★★★★★★★★★★★★★
Server Adı : herolions2
Açılış Tarihi : 24.11.2023
Açılış Saati: 21:00
Level Aralığı : 104 -105
Tür : Wslik
Site Adresi : Site
★★★★★★★★★★★★★★★★★

★★★★★★★★★★★★★★★★★
Server Adı : medusa2
Açılış Tarihi : 24.11.2023
Açılış Saati: 21:00
Level Aralığı : 104 -105
Tür : Orta Farm
Tanıtım: Tıkla Gör
Site Adresi : Site
★★★★★★★★★★★★★★★★★



Yorumlar