Online İntro Yapma Programsız

Merhaba Arkadaşlar Bugünkü Makalemde Sizlere Tamamen İnternet Üzerinden İntro Nasıl Yapılır Onun Hakkında Birkaç Bilgi Vereceğim Dilerseniz İşlemlerimize Geçelim Websitemiz
Panzoid Arkadaşlar Bu Site Üzerinden Hazır Template'leri Editleyip Düzenleyeceğiz


Website;

Şimdi Ben Birtane Hazir Template Seçiyorum Arkadaşlar Site de Sadece İntro Değil End Screen Veya Subscribe Templatelerinide Seçebiliyorum Onun İçin Sitemize Tekrar Gidelim En Aşağıda  More Creations Kısmına Tıklıyorum Ve Arama Kutusuna İngilizce Olacak Şekilde Ne Yapmak İstiyorsanız Onu Yazın Örnegin
End Scrren(Bitiş Ekranı)
Subscribe(Abone Ol)
Kelimelerini Yazarak İlgili Templatelere Ulaşabilirsiniz Ben Gösterme Açısından İntro Seçtim
Seçtiğim İntroya Tıklayıp Ardından Open in Clipmaker Butonuna Tıklıyorum


Karşınıza Böyle Bir Ekran Gelicektir Sol Tarafta Bulunan Kırmızı İle İşaretlediğim Kutuya Tıklayın

Burda Name Kısmına İsim Girin Arkadaşlar Birde Şunu Eklemek Gerekirse
Site Üzerinde Bulunan Göz İşaretine Tıkladığınızda Videonun Arkaplanda Çalıştığını Göreceksiniz Eğer Göz İşareti Seçili Değil İse Objelerin Olduğu Bölümü Göreceksiniz İsmi Yazdığınız Zaman Göz İşaretine Tıklayıp Videoyu Önizleyebilirsiniz Müzik Eklemek İstiyorsanız Eğer Tekrar Sol Menüden Müzik İconuna Tıklayıp Müzik Uzantınızı Seçiniz
Ardından Düzenleme İşlemi Bitti Şimdi Render İşlemine Geçelim Tekrar Sol Menüden Download İconuna Tıklayalım
Mode=Good quality
Format=Mkv 
Olacak Şekilde Render İşlemini Gerçekleştirin Şimdi Render İşlemide Bitti Mkv Uzantılı Dosyamızı Açtığımızda Sadece Arkaplanda Olan Ses Dosyasını Oynatacaktır O Yüzden 2. Aşamaya Geçelim

2.Aşama

MKV To MP4 Sitesi Bu Site Resimde'de Gördüğünüz Üzere MKV Dosyalarını MP4'e Çeviriyor Böylelikle Ses Dosyamızı Dönüştürerek Görüntü Dosyamızı Elde Edebileceğiz Dosyayı Seçerek MP4'e Çevirin Arından MP4 Dosyasını Açarak Sonuça Ulaşın :)
Umarım İşinize Yarar Veya Anlatabilmişimdir Gayet Basit Bir Şekilde Online İntro Template'ini Editleyip İndirdik Daha Fazla Bu Tür İçerik İçin Yorumunuzu Esirgemeyin Saygılarımla


Destan1453


Yorumlar