metin2 ışınlanma yüzüğü | wslik server için

metin2 ışınlanma yüzüğü | wslik server için

Merhaba dostlar bugün sizlere düzenlemiş olduğum ışınlanma yüzüğü dosyasını paylaşacağım gerekli düzenlemeleri oyununuza göre yapabilirsiniz dilerseniz nasıl yüklersiniz yeni başlayanlar için rehber şeklinde anlatmak istiyorum bu işin ehli olan kişiler de bir zamanlar bu yollardan geçti :))



Gerekli dosya;
Google Drive: Tıkla İndir

Yüzük Görseller;

Köyler;
1. Köyler kaldırıldı game sourceden ayarlanması gerekiyor sadece warpları silindi


Dönüşüm bölgeleri;
 

Ws bölgeleri;




1.Adım
Benim ışınlanma yüzüğümün kodu 40004 sizin farklı olabilir oyun içerisinden adını öğrenip navicattan aratın

2.Adım
/usr/game/share/locale/turkey/quest/object/40004/use
WinSCP veya Filezilla programına yukarıdaki konumu yapıştırın 
ardından .start uzantılı dosyayı göreceksiniz size vermiş olduğum rardaki dosyaya sağ tıklayıp Notepad++ yardımıyla açın içerisindeki kodları kopyalayın

3.Adım
tekrar winscp veya filezillaya dönün .start uzatısına sağ tıkla düzenle kopyaladığınız kodu yapıştırın yüklenmesini bekleyin yüklendikten sonra oyuna gelip /reload q yazın ardından sorunsuz bir şekilde çalıştığını göreceksiniz



Tag: metin2 , metin2 ışınlanma yüzügü , metin2 ışınlanma yüzügü quest , metin2 ışınlanma yüzüğü kodu

Yorumlar