CS2 Yeni güncelleme sonrası siyah ekran hatası [ÇÖZÜLDÜ]

Merhaba arkadaşlar sizlerde de cs2 güncelleme sonrası siyah ekran hatası veriyorsa yapmanız gereken çok basit adım var ben bir kaç araştırma yaptım lakin sonucu kendi deneme yanılma yöntemimle buldum dilerseniz lafı fazla uzatmadan çözümüne geçelim


1.Adım 

Bilgisayarım sağ tık -> Yönet - > Aygıt yöneticisi - > Görüntü Bağdaştırıcı - > Sürücüyü güncelleştir - > Bilgisayardaki sürücülere göz at - > Bilgisayarımdaki kullanılabilir sürücülerin bir listesinden seçmeme izin ver - > hangi ekran kartını kullanıyorsanız onun lisansını seçip sonraki seçeneğini seçin.


Örnek görsel;


Evet bu şekilde sorunu çözmüş olduk umarım işinize yaramıştır.

Tag: cs2 new update eror , cs2 siyah ekran , cs2 siyah ekran hatası , cs2 yeni güncelleme sonrası siyah ekran hatası 

 

Yorumlar